Pregleda: 303
„Primjena servisnog-učenja za razvoj građanskih i socijalnih kompetencija učenika“
29.1.2025.
U organizaciji Pedagoškog zavoda Tuzlanskog kantona, u partnerstvu sa Međunarodnim udruženjem „Interaktivne otvorene škole“ Tuzla, s ciljem unapređenja nastavnih metoda kroz aktivno uključivanje učenika u društveno korisne aktivnosti, organizirana je edukacija pod nazivom „Primjena servisnog-učenja za razvoj građanskih i socijalnih kompetencija učenika“.

Edukacija je održana u trajanju od dva dana, od 23. do 24. januara 2025. godine, u prostorijama JU Srednja ekonomsko-trgovinska škola Tuzla, na temu „Primjena Servisnog-Učenja za razvoj građanskih i socijalnih kompetencija učenika“. Šta je Servisno-Učenje i zašto je važno?
Servisno-Učenje je inovativan pristup nastavi koji kombinuje teorijsko znanje s praktičnim angažmanom učenika u lokalnoj zajednici. Kroz ovu metodologiju, učenici ne samo da usvajaju nastavne sadržaje, već ih direktno primjenjuju u realnim situacijama, što doprinosi razvoju njihovih građanskih i socijalnih kompetencija.
Tokom edukacije, učesnici su imali priliku:
· Istražiti kako Servisno-Učenje može unaprijediti nastavnu praksu i povećati angažovanost učenika.
· Upoznati se s metodama povezivanja učeničkog angažmana u lokalnoj zajednici s nastavnim ishodima.
· Naučiti kako podržati učenike da iskustva iz stvarnog života integrišu u vlastiti sistem znanja.
Jačanje obrazovnog sistema kroz zajednički rad
Kroz radionički pristup i praktične primjere, nastavnici su razvijali strategije koje će im pomoći da učenike motiviraju na aktivno učenje kroz stvarne životne situacije. Ova metoda ne samo da osnažuje akademske sposobnosti učenika, već ih priprema za odgovorno djelovanje u društvu.
Zahvaljujemo svim učesnicima na otvorenosti za nove pristupe i želji za unapređenjem nastavnog procesa. Zajedno gradimo obrazovni sistem u kojem učenici kroz učenje postaju aktivni članovi društva!
Izvor: Zumra Šahović