Aktuelnosti

Pregleda: 410

Dijaloška platforma u organizaciji OSCE-a pod nazivom „Kurikulum koji osigurava da učenici stiču funkcionalna znanja“

26.5.2025.

Pedagoški zavod Tuzlanskog kantona uzeo je aktivno učešće kroz treću radionicu dijaloške platforme u organizaciji OSCE-a pod nazivom „Kurikulum koji osigurava da učenici stiču funkcionalna znanja“, koja je održana 20. maja 2025. godine.

 

 

Misija OSCE-a u Bosni i Hercegovini (Misija) podržava obrazovne vlasti širom Bosne i Hercegovine u osiguravanju kvalitetnog i za svu djecu uključivog obrazovanja.

Uz brojne korake reforme obrazovanja koji su implementirani, koji su u toku ili u pripremi, od suštinske je važnosti osigurati društveni dogovor za kvalitetno obrazovanje, što će omogućiti jasno razumijevanje reformi obrazovanja, ali i omogućiti dobijanje povratne informacije o neriješenim potrebama i postignutom napretku.

 

 

U praksi to znači da rad na unapređenju kvaliteta obrazovanja treba da bude podržan dijalogom između obrazovnih vlasti, roditelja, učenika i učenica, nastavnika i nastavnica, akademske zajednice i nevladinih organizacija.

Tema prve radionice dijaloške platforme u TK bila je „Kvalitet kao ključni standard u sistemu obrazovanja u TK“, dok je druga dijaloška platforma bila posvećena temi „Funkcionalnost znanja koje učenici stiču u školama“.

 

 

 Cilj ove dijaloške platforme bio je da potakne diskusije između relevantnih aktera u obrazovnom sistemu i ne-vladinih organizacija, o tome kako na najbolji način unaprijediti različite aspekte kvaliteta obrazovanja, a to je kroz radionički dio i urađeno.

Učenici srednjih škola koji su došli na ovu Dijalošku platformu, kao predstavnici Vijeća učenika svojih školskih zajednica pokazali su, kroz radionički dio, kako na najbolji način unaprijediti različite aspekte kvaliteta obrazovanja.

 


Izvor: Zumra Šahović, stručna savjetnica