Aktuelnosti

Pregleda: 354

Obrazovne institucije TK obilježile Dan nezavisnosti Bosne i Hercegovine

5.3.2024.

I ove godine povodom Dana nezavisnosti Bosne i Hercegovine Ministarstvo obrazovanja i nauke Tuzlanskog kantona, Univerzitet u Tuzli i Pedagoški zavod Tuzlanskog kantona organizovali su svečanu akademiju. Kroz niz aktivnosti koje se provode u obrazovnim ustanovama na području TK, prema riječima ministra obrazovanja i nauke TK Ahmeda Omerovića, „pokazujemo da je moguće učiti naše učenike o patriotizmu i ljubavi prema Bosni i Hercegovini“.

„Time istovremeno odgajamo naše mlade ljude da budu solidarni, da imaju empatiju i da poštuju druge. Na taj način gradimo Bosnu i Hercegovinu za kakvu su se naši građani odlučili na referendumu koji je održan 1992. godine. To je Bosna i Hercegovina kao demokratska i  pravna država, to je Bosna i Hercegovina ravnopravnih građana i naroda i to je Bosna i Hercegovina integrisana u međunarodne organizacije“, kazao je ministar Omerović.

Doprinos obrazovnih institucija u obilježavanju značajnih datuma je nemjerljiv a jedan od najznačajnijih u novijoj istoriji Bosne i Hercegovine je 1. mart, rečeno je ovom prilikom. „Mislim da stalno trebamo da skrećemo pažnju na značaj tog datuma jer  iz ovih događaja koji se dešavaju oko nas i u ovim geo-političkim prilikama vidite šta to znači imati nezavisnost i da je moramo čuvati. Obrazovne institucije isto kao i javne institucije imaju veliku odgovornost u tom pogledu jer oni  podučavaju našu omladinu, našu budućnost i o ovom značajnom događaju“ naglasio je prorektor za osiguranje kvaliteta i internu evaluaciju Univerziteta u Tuzli dr. sci. Damir Zenunović.

Zadovoljstvo što akademije obrazovnih institucija povodom Dana nezavisnosti BiH postaju tradicija podijeli su učesnici današnje svečanosti na kojoj su kulturno-umjetnički program obogatili učenici tuzlanskih muzičkih škola, OŠ „Sjenjak“, Prva osnovna škola Srebrenik, te djeca iz predškolskih ustanova „Vrtić Kiki“ i „Mala akademija“ iz Tuzle.

 


Izvor: Ministartsvo obrazovanja i nauke TK